*  Google Adwords Temel Bilgiler
0
Yorum
864
Okunma
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BU KONUYU DEĞERLENDİR
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi
Kayıtlı Üye
*
Şuan Çevrimdışı
Geribildirim Puanı: (0)
99
(Mesajlar)
99
(Konular)
May 2020
(Kayıt Tarihi)
#1
05-09-2020, 12:32 PM
[b]Google Adwords Giriş[/b]
Google Adwords uygulamasına giriş yapıp kayıt işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra giriş yapabilirsiniz. Kullanmaya başladığınız andan itibaren reklamlarınızı yönetebilir ve tıklandıkça kazanmaya ve hedef kitlenizi sitenize çekmeye başlayabilirsiniz.  Google Adwords uygulamasın bilmeniz gereken bazı tanımlar vardır:
[b]Kalite Puanı:[/b] Hesabınıza beklenen tıklanma oranı, sayfa alaka düzeni ve açılış sayfanızın deneyimine göre verilen puandır. Kalite puanını arttırmak için yapabileceğiniz bazı işlemler olabilir.
  • Beklenen tıklanma oranını arttırma işlemiyle reklam metinlerinize el atmalısınız. Daha ilgi çekici metinler ve daha ilgi çekici tekliflerle tıklanma oranınız artacaktır.

  • Sayfa alaka düzeyini arttırma yoluyla her anahtar kelimeyle ilgili sayfaya yönlendirme işlemi yapabilirsiniz. Bu işlem sayesinde reklam grubunda belirlediğiniz anahtar kelimeler sayfa içinde belli bir yoğunluğa ulaşmalıdır.

  • Açılış sayfası deneyimini arttırarak bu bölümde çok bilinmeyenli bir denklem karşınıza alırsınız. Eğer açılış sayfanız hızlı açılıyor, pop-up gibi araçlar sizi rahatsız etmiyor ve etkili bir kullanıcı deneyimi sunuyorsanız bu maddeden ceza almazsınız.
[b]Tıklama Başı Maliyet:[/b] Bu terimi TBM olarak göreceksiniz. Harcadığınız tutarın tıklanma sayınıza bölünmesi yöntemiyle ortaya çıkan değerdir. Hedeflediğiniz konumda kalmanız için ödemeniz gereken en düşük maliyettir.
[b]Reklam Sırası:[/b] kalite puanı x tıklanma başı maliyet sonucunda ortaya çıkan değerdir. BU değer yüksek olursa arama sonuçlarında üst sıralarda olursunuz. Google Adwords hesap yönetimi için en önemli amaç anahtar kelimeler için en iyi reklam sırasını elde etmektir.
[b]Google Adwords Kurulumu Yaparken Dikkat Edilecekler[/b]
  • Hesaba giriş yaptığınızda öncelikle marka bilinirliği kazanmak için reklam yapmanız gerekenleri belirlemelisiniz.

  • Sıcak satış yapmak istiyorsanız yalnızca arama ağını kullanabilirsiniz.

  • Ana temayı belirledikten sonra kampanya temalarınızı belirlemeniz gerekiyor.

  • Genel olarak web sitesi menü kırılımı şeklinde kampanya teması tasarlanabilir. Ancak menünüz gelişigüzel şekilde tasarlandıysa çok da yardım alamazsınız. Mesela kayak malzemeleri üzerine bir web sayfası sahibiyseniz ve Gooogle Adwords uygulamasına reklam vermek istiyorsanız. Ana kategoride kızak, mont, eldiven gibi ana kategoriler yer alır. Ana kategorinin de kayak malzemeleri olduğunu düşünürsek bu ir kampanya kategorisi olur. Altta yer alan reklam grubu oluşturma stratejiniz de markaya göre belirlenebilir.


Anahtar Kelimeler

Google Adwords Temel Bilgiler, Google Adwords Temel Bilgiler indir, Google Adwords Temel Bilgiler Videosu, Google Adwords Temel Bilgiler online izle, Google Adwords Temel Bilgiler Bedava indir, Google Adwords Temel Bilgiler Yükle, Google Adwords Temel Bilgiler Hakkında, Google Adwords Temel Bilgiler nedir, Google Adwords Temel Bilgiler Free indir, Google Adwords Temel Bilgiler oyunu, Google Adwords Temel Bilgiler download


Hızlı Menü:

TÜM GENEL SORUNLAR İÇİN : genel@googlefanforum.com - BAN SORUNLARI İÇİN : ban@googlefanforum.com - REKLAM VERMEK İÇİN : reklam@googlefanforum.com